Alle kinderen moeten mee mogen doen

Kinderen uit een laag-inkomensgezin gaan minder vaak uit dan kinderen met rijkere ouders. Ze sporten minder en volgen minder muziekles. Ze nodigen minder vaak vrienden uit voor bijvoorbeeld een verjaardag, om te komen spelen of om te blijven eten. Een laag inkomen heeft ook invloed op schoolactiviteiten waarvoor een eigen bijdrage nodig is, zoals een schoolreis, die moeten kinderen vaak aan zich voorbij laten gaan.

Opbrengst voor Stichting Happy Kids - Happy People

De opbrengst van de actie gaat dit jaar daarom naar Stichting Happy Kids - Happy People, een stichting uit Soest. Zij zorgen ervoor dat ca. 300 kinderen waarvan de ouders in financieel zwaar weer zitten toch hun verjaardag en andere feestdagen kunnen vieren. Zo voorzien zij o.a. in een verjaardagsbox en een prachtig Sinterklaasfeest.

Tip van ons: het is bijna moederdag (12 mei)

Help je mee om vorig jaar te overtreffen?

Vorig jaar hebben we een totaalbedrag van €1.500,- opgehaald, help jij ons dat dit jaar te overtreffen? Vanaf slechts €32,95 ontvang je een heerlijk gevuld aspergepakket!

Alvast veel dank voor jouw hulp voor alle Soester kinderen uit een laag-inkomensgezin!

Compleet Asperge pakket

Inhoud van het pakket:

• Geschilde krieltjes (ca. 600g)
  • Asperges (ca. 700g)
  • Ham (ca. 150g)
  • Eieren (4 stuks)
  • Eén fles bijpassende wijn

Bestellen en betalen

Stap 1: Kies hoeveel pakketten je wilt bestellen

• €32,95/stuk
  • €29,95/stuk bij 5 of meer pakketten

Stap 2: Stuur een email naar aspergeactie@lionsclubeemland.nl

• Vermeld je naam, telefoonnummer en hoeveel pakketten je wilt

Stap 3: Betaal

• Maak het juiste bedrag over naar NL39RABO0307164888, of we sturen een tikkie.

Stap 4: Haal op

• Je kunt je pakket (of pakketten) op zaterdag 11 mei 2024 afhalen tussen 10.00 en 14.00 uur bij Zuidpromenade 21, 3768 EM Soest Zuid.